SLÄKTKALAS.

Idag har BENNY, ANNIKA  och  LILLA X  bilat från Stockholm till Skåne. För att fira jul här i Vollsjö med mig, ÄLLIE och valparna. Det är så himla roligt att dom har kommit.
 
Vad mycket godsaker dom hade med sig........
Allt som man kan önska sig till julen.
 
Tänk, vad bra det gick när LILLA X kom hit. Hon lade ner ÄLLIE direkt när hon hoppade ur bilen. Eller också kan man säga att  ÄLLIE nästan kröp ur skinnet av glädje över att återse sin mamma.
 
Hur som helst har dom skuttat över ängen i glada Hoffesprång tillsammans. Jättelyckliga.
ÄLLIE som mest har vankat bakom mig i mina fotspår. Utfört sina behov och återvänt till plikterna. Blev som en valp igen när mamma kom.
 
Hur gick det då när tikarna kom in till valparna?

"XI" hoppade in, inspekterade sina barnbarn. Pussade lite på dem och hoppade ut igen.
Det är så härligt när det fungerar så här bra mellan tikarna.
 
.

Kommentarer
Postat av: Ewa & Collin

De är ju fantastiska! Tänk om vi människor hade haft lite av deras naturliga beteenden!
Kram igen!

2012-12-22 @ 23:22:46
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Kram och GOD JUL till dig och Christer.

2012-12-22 @ 23:31:30
URL: http://www.lintrollets.se
Postat av: Anonym

Bra Ällie att du sköter dig när mamma Xi kommer. Nu får ni ha härliga dagar i Skånelandet och vänta på tomten. Glöm inte bort valparna Ällie. Kram till alla och pussa på alla valparna.

2012-12-23 @ 09:28:57
Postat av: Ulla

Anonym är jag, datorer !!!!!

Svar: Heja ULLA! Precis som jag då. GRATTIS!
Ingrid Carlsson

2012-12-23 @ 09:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0