KLOKLIPPNING.

i kväll har vi klippt klorna för första gången. Dom blir små sylvassa taggar annars. Som river mamma ÄLLIE på juvren.

Om det tyckte valparna,  INTE!
Det gäller att passa på när dom har dunat in, mätta och nöjda i "mjölkkoma".

Tror ni det hjälpte?
Nej, dom vaknar med ett illtjut: "Någon nyper mig i tån!"
"Jag döööör!"

Tur att ÄLLIE litar på mig totalt. Hon tittade lite nonchalant på mig när jag "misshandlade" valparna.

Dom som jag trodde skulle vara fetast och lugnast = tikarna. Protesterade värst.
Det finns liv i tjejerna.
 
Jag reagerar på att valparna har så kraftfulla huvuden. Nu såg jag också att dom har väldigt stora fötter. Ska det här gänget bli stora, grova Hoffar?  Det ska bli mycket spännade att se hur dom utvecklas...........

Kommentarer
Postat av: Ulla

Stora hoffar ???? Jag har beställt en liten nätt tik!!! Lugn och sansad !!!

Svar: Ha, ha, ha. Liten och nätt?????? Du kan väl inte mena Mops-klumpen GOZA?
Ingrid Carlsson

2012-12-05 @ 20:42:49
Postat av: Anneli & Arja

Låter ju lovande, Ulla! ;)
Vi vill ju gärna ha lite go i våra fyrbenta, eller hur? :)

2012-12-06 @ 06:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0