FÖRLÅT!

Jag har varit så dålig på att uppdatera den senaste tiden.
 
Men valparna håller en sysselsatt. Kan jag lova.
 
Från att äta små smakportioner, och sova djupt dessemellan.
Så vill dom ha mat 4 ggr / dag. Klättrar över hagens kant och vill ut i stora Världen och busa.
Biter sig fast i kläder, ärmar och armar.
ALLT ska tuggas på och skakas.
 
Ofta drabbas något syskon av deras kamplust.
In med ett bakben i munnen och SKAKA!
Det gillar dom. Utom den som blir skakad förstås. Den skriker högt och försöker slingra sig därifrån. Varpå den bitglada valpen blir riktigt taggad, och tar i ännu mer.
 
Varpå jag får ingripa och montera bort syskonen från varandra.
 
Idag har vi haft jättetrevliga besök. Det känns så bra när valparna är efterlängtade.
Jag ska sköta om dom väl. Tills det är dax för den stora flytten.
 
Jag lovar!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0