DAGENS BILDER.

Vad jag har slitit ikväll. Men nu står den där. Den nya VALPHAGEN!
 
ÄLLIE har inspekterat och godkänt. Hon var inte nöjd när jag stängde in alla valparna i en tygbur och rev valplådan.
 
"Nej, nu tror jag att jag vill gå ut. Jag är nog väldigt kissnödig." Sa hon, flera gånger. 
Medan jag byggde upp gallerväggar, plastmatta, pressenning, wellpapp och tidningar. Vi har ju lite golvdrag här.
Det blev så fint. Om jag får säga det själv.
 
Tack Magdalena Lindberg!  För alla goda råd. + utlånandet av gallersektionerna.
 
ÄLLIE inspekterar, och försöker själv krypa in i tygburen.
 
 
 
Titta!  Vilken storleksskillnad det är på en 2 veckors valp och en vuxen Hoffe.
 
 
 
ÄLLIE pysslar med sina små.
 

Kommentarer
Postat av: Ewa & Collin

Vilka härliga krabater! Det är riktig roligt att följa dem i din blogg!

2012-12-07 @ 22:52:26
Postat av: Ulla

Oj så fint dom fått och vad valparna växer ! Duktiga mamma Ällie som pysslar om dem. Pussa på allihop.

2012-12-07 @ 23:09:19
Postat av: Pia

Ulla: Är det din tjocka, svarta som vänder baken till? :-)

2012-12-07 @ 23:32:40
Postat av: Ulla

Förmodligen är det hon Pia, hon är ungefär lika tjock som din smt !!! Ljuvliga är dom i alla fall

2012-12-08 @ 08:16:52
Postat av: Anneli & Arja

Åh, nu längtar vi efter att få träffa Goza på riktigt!!!!

2012-12-08 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0