TACK FÖR RAPPORT!

Nu har jag fått rapport från både FARIN och FIDELI.
För bägge flyter livet på riktigt bra. Flygresan gick bra för FARIN och hon har funnit sig väl till rätta i Gällivare.



För FIDELI och hennes matte var det en plågsam hemresa på 70 mil i bil. Under ljudliga protester tjöt hon i högan sky. Medan bilen stod still, i bilköer i Stockholm. Det kan driva vem som helst till vansinne, jag vet!

Till sist fick dom ta spy-paus. Sen slocknade både valp och matte i baksätet. Jag tycker synd om er.

Efter det, gick resan lite lättare.
Kl 01.00 va  dom äntligen framme. Sen har livet lugnat ner sig lite.

Ha en skön sommar nu alla valpar i F-kullen. Jag hoppas vi ses på RM i Ludvika den 16/9.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0