STORA BADARDAGEN!

I morse fick valparna frukost. Sen var det dax för det stora BADET.
Alla 3 som var kvar skulle genomgå den stora reningen.

Dom åt frukost ute, i duggregn. Sen lekte dom kurragömma under hundhuset.
Dom hade verkligen rullat runt i sand och lera.

Jag har sällan sett så skitiga valpar. Lervattnet och sanden dröp om dom.
Det var verligen rätt dag för ett bad.

Det tog tre sköljningar innan dom var rena!

Tror ni dom uppskattade mitt arbete?


Här hänger FNITTRA över badkarskanten. INTE NÖJD!
Linsen dimmade igen på kameran. Ni får ursäkta, oskarpa bilder.


Kunde hon ge mig "onda ögat", så skulle hon göra det.


PROTEST!   "Släpp ut mig NU!"

Hon är för söt,  FNITTRA.

Idag har hennes nya husse hämtat henne. Hon ska ju flytta hem till mamma ÄTTIKA.

Men det är ANDREAS, som ska sköta henne.



Här leker ANDREAS med FNITTRA i köket.



Hon ser så nöjd ut.



Nu kan det stora äventyret börja.

LYCKA TILL ANDREAS och FNITTRA!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0