RESAN TILL VILHELMINA.

Tänk,  att FIDELI ska åka så långt upp i Sverige.
Jag jobbade, i min ungdom, på ett fjällhotell. 10 mil västerut från Vilhelmina. På  Saxnäsgården:

http://www.saxnas.se/


Det är en underbar trakt. I ett år stannade jag. Det var då jag köpte min första Hovawart.

Men nu skulle jag ju berätta om ISABELLE och FIDELI.


Se, så nöjd hon ser ut i mattes famn.



Dom fann verkligen varann direkt.

Det roliga är att ISABELLE´s mamma, BIRGITTA, köpte hund av oss 1985.

LINTROLLETS ELDORADO   E: Elliegårdens Bazzo   U: Lintrollets Smt-Honeymoon.

Han blev 12 år gammal.

Jag hoppas att FIDELI, får ett lika långt och lyckligt liv hos er.




Härligt, uppkäftigt uttryck hon har, den tiken.

LYCKA TILL I FRAMTIDEN,  ISABELLE och FIDELI!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0