FOX PÅ VÄG......




Jodå. Nu är han också hämtad. Vi satt ute och fikade. Medan alla 4 valpar, som är kvar. Lekte tafatt i gröngräset.
Det var en härligt, solig dag.

Så skulle FOX få träffa sin nya "livskamrat",  CORQUES CITRIN, "LIZZIE"........  EN BLOND!!!!!!! 

Det passade inte FOX.


Så här nära fick hon komma. Sen gick FOX upp på trappen och morrade. Så dovt som bara en liten hundkropp på 8 kg, kan morra, hi, hi.

Han demonstrerade verkligen sitt missnöje. Det såg så roligt ut.




Vad ska hon hit o göra? Jag är van vid många hundar. Men ingen så GUL!



"Kanske ska jag gå och hälsa i alla fall?"



"Husse JOHAN är trygg."



"Jag å MIN husse!  Men var är HON?"


"DÄR är hon ju!"



"Hm, nu kommer hon."



"Älskar hon också MIN husse?"



"Jag kan ju beundra henne liiiite."

LYCKA TILL FOX,  och "LIZZIE"

Ni kommer nog att trivas ihop, så småningom.

.


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka härliga bilder! Lycka till, Johan med familj!

2012-06-08 @ 23:07:44
URL: http://www.hoffar.se
Postat av: Ewa & Collin

Oj vad roligt Johan!Lycka till!

2012-06-10 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0