FILOFAX NYA FAMILJ.


Dom har redan en 6 årig Hoffetik:  MYTOLOGINS ORLA 1. Men hon kallas "OLLE".



Här strosar hon omkring och luktar in tomten.



Hon gillar sin matte.



Hon är glad i "lillhusse" och "storhusse"  också. Hon verkade vara en riktigt glad och rar hund.
Nu skulle hon få träffa FILOFAX!


Vad är du för nån? Här bor JAG!


Hm, vart tog hon vägen?


DÄR, är hon!


Misstänksam FILOFAX.  Vänligt inbjudande "Olle".



HJÄLP!  Nu kommer hon!!!!!!!


Bäst att studera henne uppifrån trappen.



Vi kanske ska hälsa ändå?


"Puss på dig, min nya storasyster."


Matte "ANNCI" tog upp sin nya hund i famnen.


Åh, vilken Pascha han blev. Där trivdes han bra. Men bara en kort stund:


Nu har jag fått nog av famnen, nu drar jag!


Dax att åka ut i stora Världen. LYCKA TILL "Annci" och Filofax!



Så fort dom kom hem skickade dom den här fina bilden. Tack!
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0