DRÄNKTA KATTER?




Så, såg alla valparna ut när dom kom in.

Dom fick vara ute i busvädret. Medan jag städade valplådan. Det är helt omöjligt att göra, medan dom är i lådan.
Även om jag ger dom mat, och skyndar mig medan dom äter. Så hinner jag bara samla ihop hälften av dom bajsiga tidningarna, innan dom är klara.

TJIOHO! Matte är här. Glädjeskuttande hoppar dom på mina armar, biter mig i byxbenen.
Föröker lägga sig precis framför händerna. (Som skulle vilja jobba klart, utan valpar i vägen).
Nej ! Det går inte.

Bara om jag ska göra lite rent. Så funkar det.

Men varje morgon måste stor-saneringen fixas. Det blir ju lite "utgifter" under natten.

Så idag när det spöregnade ute, så måste dom ut i alla fall.
Dom frös, och ville in.

Så jag skyndade mig. Men dom såg ändå ut som dränkta katter. När dom fick komma hem till den rena lådan igen.

Kommentarer
Postat av: Lena o Jocke

Ha ha...du skriver så otroligt bra om alla valpar och hundar..... himla kul att läsa.... Du skulle kunna skriva en bok om valpkullens första veckor i valplådan..... så himla roligt!

2012-06-02 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0