KANSKE, KANSKE.......

Idag fick jag ett mail från en tidigare valpköpare. Att hon VERKLIGEN ville ha DOCKA!
Det vore så underbart om hon fick ett eget hem NU!
Innan jag blir allt för fäst vid henne.

Man blir blödigare med åren. Märker jag.
Till sist duger INGEN (utom man själv) att ta hand om valparna.......

Det går inte för sig!
Då skulle jag ha haft 250 Hoffar, vid det här laget.

Man måste lära sig att skiljas. Om man vill vara uppfödare.
Annars blir man en sån där hemsk "hundsamlare".
Det vill jag inte bli!

Så jag hoppas att YLVA-LI´s ägare, som mailade mig, vill hämta min älskade valp DOCKA, snarast!
Det vore så kul att ha ännu en ur D-kullen i Stockholms-trakten.
I så fall skulle hon hamna på Lidingö.


DOCKA spanar efter sin Husse och Matte........


Kommentarer
Postat av: Tina

Håller tummen :)

2011-01-31 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0