VALPTRÄFF MED D-KULLEN!

Jag vet att inte alla i D-kullen kan komma, med så här kort varsel.
Men de som bor i närheten kallas till en första valpträff.
I samband med Hoffeklubbens Hoffe-träff på Järvafältet.
Så passar vi på att träffa de i D-kuillen som vill.

Kl. 12.00 söndagen den 13/2 träffas vi på Bögs Gård på Järvafältet.
Jag vet att DRUTTEN´s matte Lotta har varit där.
Kan inte du visa vägen?
De som vill tar med eget fika. Annars finns det ett Café där.
Någon kan väl ta med en kamera, så jag får lite fina bilder på vår sammankomst?

VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej! Ja, jag har varit där, men om jag ska visa vägen, vart träffas vi då?

2011-02-07 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0