UNDERBARA VALPAR!

Vad det är roligt att följa en valpkull, så här. För att försöka gissa vad det är för små individer......
Är dom tuffa? Fega? Veka? Eller blyga?
Jag väger dom på guldvåg varenda dag. Tittar kritiskt på allt dom gör och hur dom möter världen.

Jag måste säga att jag är mycket nöjd med det jag ser.
Jag hade förväntat mig vackra, lugna valpar med LAGOM arbetsmotor i denna kull.

Dom är allt annat än lugna.

Dom är otroligt sociala, glada, kampstarka och framåt. Vi har en filt som hänger i en trapp.
Den biter dom tag i och gurglar, det värsta dom kan.
När den fladdrar, skakar dom den ännu mera, och gurglar ännu värre.
Ja, det är gott gry i D-kullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0