RAPPORT FRÅN VALPLÅDAN.

Killarna är starka, livliga och skrikiga. När något inte passar.
Vilka röstresurser såna där små varelser har. Oj, oj, oj. Jag vaknar direkt och kollar läget. Men allt är lugnt.
ÄTTIKA sköter sina grabbar som den duktiga tik hon är.

Jag lovar att ta kort snart.......
Idag försökte jag kolla, så den svarta hanen, verkligen är svart.
Ibland kan dom vara smt, fastän svårt att upptäcka några bruna strån på en blöt liten valp. Alltid nyslickad.

Tar man upp honom så vrider han sig som en orm i handen. Medan mamman trycker på handen med hakan och uppmanar mig att lägga tillbaka hennes barn!
Samtidigt som valpen skriker som om man försökte mörda honom.......

Inte lätt.
Jag vägde dom idag = 600 gr / valp. Rejäla grabbar.
Nä, nu ska jag försöka sova ikapp lite. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0