VALPLEK.

Jag tog några bilder på valparna i köket idag.
Det blir aldrig bra med blixtljus. Men ni kan se att dom utvecklas.


Här ställer ÄTTIKA upp som tålmodig "mjölkbar".
"Samling vid pumpen, grabbar!"



Sen är det dax för lek.


Alla kartonger är härliga leksaker.




Den é MIN, säger ELI, NEJ! MIN, säger ELO.....


Ha, Ha, jag vann!

Snart hittar dom en annan leksak. Min luddiga fleeströja, som hänger på stolen.


Så här "blått" blir allt i blixtljus, med min kamera.







Någon ser väldigt nöjd ut, med sin "snuttefilt".


PUSS på dig, Annika!


Nu vill jag ut och leka igen.


NEJ, jag vill inte!


OKEY DÅ. Nu blev jag lite trött.

Vår dotter ANNIKA gör ett otroligt viktigt arbete med varje valp.  Hon ställer upp som bitleksak, mysfamn, miljötränare och tålig "ledarvarg". Tack Annika!

GOD NATT FRÅN VALPLÅDAN.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0