SÖNDAGEN DEN 23/10.

Inatt var dom VÄLDIGT skrikiga, valparna. Jag begrep inte vad som fattades dom.
Jag försökte duscha, innan jag tog tag i valpbestyren.
Men Benny förstod "barnen".
Dom har fått smak på det "ljuva livet", utanför valplådan.

Han gjorde som dom ville, släppte ut ligan i köket.
Då blev dom nöjda.

Att tumla runt i köket, vid familjen Carlssons frukost, det är underbart!


Här delar "mamma ÄTTIKA" resterna i smörasken med sina pojkar.


Hon är en mycket givmild mor.


Hon vårdar sina telningar ömt.

Idag fick vi fint besök av blivande valpköpare.
Först kom YVONNE och UFFE, som har pappan: ZAPPA.
Dom lekte med alla tre. En i taget.
Jag tror ELO sålde sig själv till Husse, i alla fall.


Här viskar han hemligheter.


Andra örat måste också få höra...... "Jag kanske ska bli din".


Så, plötsligt tar "bensinen" slut på små valpar.


Här sitter ELO och funderar......

Senare kom ROBERT, med sin stora familj, för att hälsa på. Men då hade valparna inte så mycket ork kvar.
Jag lovar att dom ska vara lite mer utvilade nästa gång.

Så gick vi ut för att fotografera "pappa och mamma":








Pappa:  KORAD TJH (RH)  ELIXIERS ZAPPA.


Kommentarer
Postat av: Harriet

Vilka underbara valpar. De ser verkligen rejäla ut, finns mycket mat!

Hälsningar

Harriet med Did It

2011-10-27 @ 07:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0