NYA BILDER!

ÄNTLIGEN! Eller hur?


Här sitter en liten, blyg viol, kan man tänka...........


Men skenet bedrar. Det är tre uppkäftiga grabbar vi har i lådan.
Jag hör bara skäll och morrningar, så fort dom är vakna.


En tuggar på mitt knä och den andra tuggar på brorsan.


Dom hör bra, ser dåligt, men har ett ruskigt bra luktsinne.

Igår var Ulla (Ällies matte) här och tittade på dem. Hon var lätt chockad av att dom lät så illa.
"Grr, buff, buff, grrr".
Är allt dom säger.

"Brukar valpar låta så här, Tinka?" Frågade hon. Jovisst kan dom låta mycket. Men jag upplever också att dom här valparna låter mer uppkäftiga än vanligt.

Därför ska det bli så skönt att flytta ut dom ur sovrummet , så kanske man får sova lite mer?


E-2, den som skäller mest nuförtiden.








Dom ser ju blinda ut i blixtljuset. Men så ser ögonen ut när dom är 3 veckor. Blicken klarnar snart.


Så försökte jag få en uppställd bild på en av valparna.........


Då försvann han bakom valplådan. HEJ DÅ!

Nej, jag är ingen vidare fotograf. Men lite bilder blev det i alla fall. Håll tillgodo.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Fullkomligt bedårande... och du fotar ju så bra!! Vilka stora krabater med tanke på att de bara är 3 veckor gamla.... Ha en fin helg med dem....lekfarbarbron kommer nästa onsdag! Kram Ewa och Maurice

2011-10-13 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0