LINTROLLETS ELI.


Fotograf: HÅKAN DAHLIN.



Jag är så glad för att Micke har tagit sig an ELI. Det kommer att bli jättebra. Det är jag övertygad om.
I söndags var dom här och hälsade på.

ELI är en krävande liten herre. Micke hade inte fått sova mycket den första natten.
ELI hade uppfodrat honom:

NU VILL JAG HA MAT!

DET HÄR VILL JAG I N T E !

NU VILL JAG DET, OCH DET......

Han körde med Micke, och trodde han kunde diktera villkoren i sitt nya hem.
Men NEJ då, det kommer inte att bli så.

Men Mickes andra hund, Borderterriern "GILLA" älskar sin nya "pipleksak".
Dom leker och röjer för fullt.
LYCKA TILL I LIVET!


Kommentarer
Postat av: Tina & Blixtra

Åh vilken fin bild på Eli.

Ha!Ha!jag har fortfarande kvar ELI-märken på handleden.



Lycka till!

Tina och Blixtra

2011-11-24 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0