Foton!

Xi har fortfarande mjölkstockning och det är jobbigt för alla. Massage och värme ska hjälpa.........
Hon tittar ilsket på mig när jag försöker röra hennes onda juver.

Husse får massera, det är skönt.

Ja, hon är rolig hon "drottningen av Saba". Jag får ha nattvaket istället. Se till att valparna får snutta var tredje timme, dygnet runt.
Om ni undrar varför jag ser lite yrvaken ut,  JÄMT! Så vet ni anledningen.
Här kommer lite nya bilder på underverken.
Fotograf: Linda Langen-Åkerlund.
Tack för ditt tålamod, Linda.
Alla valparna fastnade inte på bild.....

Valplådan:




C1


C2


C3


C4

C5 var den valpen som dog.
C6 blev det inga bra bilder på.
C7


C8


C9


2 bilder på C10



Det blev inga bra bilder på C11 heller. Så ni får hålla tillgodo med dessa.

Igår kom 1:a valpen över lådans kant. Så det är dax att kasta ut granen
och ställa upp den stora valphagen i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina!!!

2010-01-06 @ 21:38:21
URL: http://www.hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0