DAGENS BILDER.

Jag försökte lägga upp en filmsnutt här på Bloggen. När den tålmodiga mamman diar sina vilda bebisar.
Överkurs för mig förstås. Men det blev lite bilder iallafall.

Håll till godo:
Efter avslutad matning ska det lekas. Här har "Xi" hämtat en stoppad strumpa som hon vill ge mig.......


Jippi, säger valparna. Vi leker följa John......


Här försöker Xi mata mig med strumpan. Hon stoppar den ända in i kameralinsen.

"Jag vill inte ha din läckra strumpa, gå och lek med valparna istället!"


Här försöker någon få en slurk, när mamma passerar.


Visst är jag söt?


Jag får inte mycket gjort här hemma.
Jag sitter mest i valphagen och leker.

Här sitter "minstingen" COCO CHANEL, nästa vet jag ej vad hon heter, men den mörka
heter LILLA C.





Ja, det var lite blandade bilder från idag.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Trevliga bilder, mer ... mer... o mer... vill man ha



kram

2010-01-16 @ 10:27:10
Postat av: Anonym

De är bedårande söta....

2010-01-22 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0