ENSAM I VALPLÅDAN

Ja, nu sitter jag ensam kvar i valplådan och funderar över vad som hände.

I helgen var allt så intensivt. Det var som en storm som drog in över Lintrollets kennel.

Nu har jag pustat ut i två dagar och hämtat andan.

Så nu sitter jag här i valplådan och hinner njuta av 4 små underbara individer som brinner av iver att börja livet!
Jag får ta tag i det här strax. Men just nu, måste jag vila mig lite.

CAN CAN, COCA COLA, COCO CHANEL och CRUELLA DE VIL förgyller min dag med sina glada upptåg.
Xi njuter också av att mata 4 st.  (jo, hon ställer fortfarande upp med "mjölkbaren") istället för 10 vilda vampyrer.
Varje dag är dom ute ihop med mamma och tumlar runt i snön.

Vid middagstid är två och två med oss i köket, när vi lagar mat.
Livet med valp är för härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0