JAG LÖPER!

Inte får jag tävla i Lydnad på söndag. Som matte hade lovat.
Inte får jag leka med några roliga hanhundar. Bara häftiga Ällie, som plockar ner mig på jorden. JAG VILL BESTÄMMA!

Så kom hon........ En ny moster, som jag inte träffat förr. HURRA!
Hon heter BLIXTRA!
Oj, vad vi lekte. Upp och ner i snödrivorna. Härliga tider. Jag fick bestämma. Men inte hur mycket som helst. Hon var mycket bestämd på den punkten. Hon ville inte vara "hare" eller "studsmatta" till mig.

Men "sparringpartner" gick bra.

Vi var fulla med snö och isklumpar. Då fick vi komma in och tina upp en timme.
Sen var det ut i snödrivorna igen. Vilken rolig dag.
Kom snart tillbaka "Blixtra"!

Kommentarer
Postat av: Blixtra

DET var länge sedan jag hade så kul. Att få leka med "riktig" hundar är helt och hållet min grej.

Jag är så slut, såååååå slut men jag vet att vi träffas igen.

Matte sitter och ler mot en massa bilder på datorn. Varför så många bilder på småhoffar? VI fastnade på några också kan jag se.

Nu går jag och lägger mig - hälsa Ällie, Tinka & CO!

- B L I X T R A

2010-01-29 @ 20:58:10
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 05:39:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0