NEDLÄGGNINGSHOTAD!

Matte säger att hon kommer att lägga ner min BLOGG!
Jag är deppig. Eller sjuk. Har inte ätit någonting idag. Jag löper och alla hannar sjunger i kör.
Jag är trött och sur. Det kan bero på att jag har lekt järnet med XO i flera dagar.
Men idag, är jag bara grinig.
Jag är som en ZOMBI.

Vi har blivit med valp, i familjen.
Det är tydligen bara roligt att skriva om hundens bravader, de första 2 åren i livet??????

Så nu är jag ointressant?

Jag har nog märkt att mattes skrivklåda har dämpats.
Eller är det mitt liv som har gått in i en lugnare lunk?

Ve och fasa. TÄNK om jag har blivit LYDIG OCH SNÄLL!!!!!!!!!!


Ja, ja. Härmed avgår jag som blogg-skriverska.
Tack för mig. ARGA ANNIKA!

Kommentarer
Postat av: Mikaela o Lotus

Dålig idé tycker jag av din matte. Vi läser ju alltid här och får oss ett gott skratt!



Mikaela o Lotus

2010-02-11 @ 21:18:18
Postat av: Ida

Stackars dig Annika!

Men jag tror nog att du kommer att ta lite plats i Cruellas blogg ;)



2010-02-11 @ 21:26:33
URL: http://bebisprutt.blogg.se/
Postat av: Ulla & Ällie

Stackars Annika!

Du får trösta dig med att om din matten inte skriver i din blogg längre så kanske hon får lite extra tid till träning i stället och det gillar ju du.

2010-02-12 @ 08:04:02
Postat av: Ulla & Ällie

Stackars Annika!

Det var inte roligt att höra. Du har verkligen glatt oss med dina upptåg.

Säkert kommer din matte att få mer tid att träna dig nu när hon slutar skriva i din blogg och det gillar ju du.

2010-02-12 @ 08:07:49
Postat av: Sandra och ragnvi

2010-02-13 @ 09:01:50
URL: http://agatonsax.blogg.se/
Postat av: Sandra och ragnvi

Attans att din blogg ska läggas ner. Vi läser ju jämt om dina upptåg här. hoppas matte kan starta en generell blogg i ställt där vi kan få fortsätta läsa om dig blandat med de andra hundarna :P

2010-02-13 @ 09:05:01
URL: http://agatonsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0