SOMMAR, SOMMAR, SIMMAR!!!!!!!

Idag är det den 2:a september.
ÄNTLIGEN tog hon sig i kragen, min matte, och levde upp till sitt löfte om en simtur.
Det spöregnade i morse. Så hon verkade inte så sugen. Men jag studsade runt och sa: "jippi, jippi, jag ska få bada idag!" Till sist gav hon med sig. Det gäller att tjata, och vara väldigt jobbig.
Så vi cyklade till badberget. Jag hoppade genast i. "Kom då, kom då!"
BURR, det är kallt, sa matte. "Vadå kallt?" Du har ju päls, sa matte. "Jäkla naken-apa", sa jag.
Då halkade hon i, med ett plums. Hon e liksom inte så smidig, min matte.
Sen simmade vi ihop, matte o jag. Det är underbart. Så här ska vi njuta hela hösten tycker jag. Mera bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0