PÅ G......

Idag skulle vi göra något. Det kände jag på mig. Jag var riktigt taggad. Hoppade o klättrade på matte. "Ja, ja , ja" Skrek jag.  Vi tar bilen, vi sticker, vi gör nåt.
Matte lydde. Hon fyllde vattenflaskan, tog med Reg.handlingarna och packade in mig i bilen.
Så stack vi iväg på nya äventyr.......
Sedan fick jag vänta, vänta och åter vänta.
Några små rastningar fick jag. Sedan åkte vi hem igen. VAD VAR DET HÄR?
Matte säger att jag skulle få gå på MT.
Men det blev för mörkt för att utsätta mig för för så otäcka saker.................
Vicka fegisar! Jag hade ju längtat hela dagen.  Jag tror matte var mörkrädd.
Tur att hon har mig att hålla i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0