UTSTÄLLNING

Idag hände något skoj igen. Hela tjocka släkten åkte på Picnic. Där var JAG (förstås!), Mamma Ättika, Moster Ällie, Morbror Äventyr, Farbror Zingo. Min kusin Nizze och mammas små halvsyskon Benny, Birk och Blixtra.
Dessutom var en gammal släkting där som heter Ulla Hau.
Vi var i Nynäshamn på en Hoffe-utställning. Utställning är kul. Då får man godis och mattes hela uppmärksamhet i ca 5 min. i alla fall. Dessutom har man en glad hejarklack omkring sig, som tittar på bara lilla mig.
Jag blev visst något fint.....Utställningens Bästa Unghund, hette det.  Jag fick en pokal och buckla med mig hem.
Så blev matte glad. Jag blev gladast över godiset jag vann. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0