RAGGSOCKAN OCH JAG.

Vi har haft en Dvärgschnautzer inackorderad ett slag. Det är en fin herre som heter KALLE. Men jag kallar honom  "raggsockan".  För jag tycker han ser ut som en sån där lurvig strumpa.
Han är i alla fall pigg och framåt i skogarna. Här kommer lite bilder från vår promenad. Mormor Xi var också med. Hon flängde fram som vanligt. Tungan hängde som en slips ur munnen och fart-öronen vek sig bakåt.

Här är RAGGSOCKAN och jag på väg till skogen.

Nu har jag full styrning på husse också.

Här kommer lilla "Kalle", hå, hå, ja, ja..........
Visst ser han ut som en "raggsocka" ?

Här spanar Xi o jag på något.......Älgen?

Nu har vi sprungit färdigt.
Det var en promenad,  helt i min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0