MIN MOSTER ÖKENBLOMMA.

Idag kom Carina och "Java" på besök. Java var dagis-hund hos oss,  när hon var unghund.
Nu har hon fyllt 2 år och det var lääääänge sen vi träffades. Våra mattar var lite oroliga. Hur skulle det gå?
Skulle vi "tuppa oss" och mucka gräl?
Java släpptes in i huset och jag blev jättelycklig på en gång. MIN ÄLSKLINGS-MOSTER!!!!!!!!!!
Vad hade människorna oroat sig för? Dom e så dumma!
Vi lekte, grävde gropar, hälsade på hästarna och gick o badade. Toppendag!

Här simmar JAG!

Nu ska jag ta Javas pinne.

JAG FICK DEN!!!!!!!

Kan hundar gå på vatten?  Java kan!

Upp ur vattnet,

.........å så skaka.

När vi kom hem var vi redan torra.
Visst är hon fin,  min ÖKENBLOMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0