HELGEN.......

Ja, så har helgen gått och jag har INTE varit i Centrum. SOM VANLIGT! Jag blir så ARG!
När ska matte fatta att hon bara har mig. Att jag ska få all uppmärksamhet. Jag tycker hon kan lägga ner kenneln, hundträningen och allt annat jag får dela min matte med. BLÄÄÄÄÄ!
Jag har grävt en JÄTTEdjup grop. Den ska hon trilla i, så jag vet var hon finns.
Här om dagen simmade jag helt enkelt hemifrån.
Hon släppte ut sina 3 hundar på baksidan och när hon tittade till,efter en stund,så fanns bara 2 kvar.
Tji fick hon!
Hon ropade , visslade och hann bli riktigt orolig. Hon tänkte just springa ner till STORA vägen och se om jag låg där, Ha, ha, ha.
Då kom jag!  Dyblöt, upp ur ån. Farande som ett jehu. Jag skrattade med hela kroppen och sa: " Jag har bara varit i en annan kommun och sett mig omkring, hi, hi".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den gropen såg jag! Och jag undrade minnsann över den...nu fick jag svar...bus-Annika!

2009-06-13 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0