SIMMA LUGNT

Nu händer det grejer igen. Igår kväll hämtade matte en jättefin Hoffe-hane vid Gotlandsbåten. CORALLREVETS HABANERO. Hans husse och matte var så snälla och åkte med honom till Nynäshamn. För han ska para Ällie.
Det har matte tänkt ut. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Hur som helst. Idag träffades dom och dansade runt nere på gräsmattan. Jag var mycket upprörd. Som inte fick vara med i deras glada vals. Tycke uppstod. Men Ällie är tidigt i löpet så det blev ingen parning.
Jag fick i alla fall en rejäl cykeltur med simning i sjön. Vi simmade ut till "lilla ön", matte och jag.
Det är underbart. Jag ÄLSKAR när det bara är hon o jag. Så ska livet va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0