JAG OCH MATTE!

Vi har varit på en Amerikansk Cocker-kennel.......ICEBREAKERS kennel.
Det är visst mattes kompis Kicki, som har några såna hundar.
Jag tyckte om dom "blonda" direkt. Men den svart-vita hade jag respekt för. Han såg grym ut. Men han var jättesnäll.
Till sist pussades vi genom galleret. Matte sa, att jag skulle få följa med och träna. Vi skulle också plocka kantareller.
Men det blev som vanligt......HÄST-träning!  Ingen Annika-träning, BLÄÄ!
Jodå, visst tränade hon lite med mig. Men jag var liksom inte HUVUD-PERSONEN.
Imorgon ska jag visst vara i Centrum, har jag hört............
Vi får väl se, hur det blir med det.
Här kommer lite bilder på mina nya vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0