TBK

I morse åkte vi till vår Brukshundklubb (TBK) för att träna. Jag tror matte börjar bli nervös.......Hon har nämnligen anmält mig till Appellklass spår. När hon anmälde var jag verkligen på G.  Det var bara lite finputs kvar.
Men nu när datumet närmar sig, har hon kommit på att jag egentligen inte kan någonting????????
Jag kan inte spår, inte budföring, inte fot (ett helt program). Dessutom sitter jag inte kvar när hon kastar apportbocken och jag startar inte på kommandot "Hopp". Tror ni på det här???????
1 vecka kvar till Tävling. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Anneli & Buse

Annika, Keep up the good work! Hälsa din matte att

genrepet ska inte gå bra, de säger de lärda.

Ni sätter det som en smäck nästa söndag!



2009-04-18 @ 15:09:57
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Anneli! Vad kul att du har hittat hit. Tack för ditt stöd. Det värmer.

Kram från Tinka

2009-04-18 @ 23:24:29
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0