PÅSK-LOV!!!!!!


Det här är min älskade mamma Ättika. När hon står i havet på Gotland..........

Imorse hände något jätteskoj. Matte laddade en hel tunna med mat. Provade ett fint halsband på mig och packade ihop alltihop och bar ut till en bil. Mattes syster Mackie hade kommit. Jag studsade upp och pussade henne. Hon brukar betyda skogspromenad. Nu tog hon mig och stoppade in mig i bilen.  För hon ska LÅNA mig en vecka????
Jag ska få åka på Påskllov!
Jag kanske får bada i havet, som mamma på bilden?¨
Eller jaga tranor vid Hornborgasjön? Jag har hört att det ska finnas några stycken där.
Eller VADÅ? Vad är Påsklov? Jag har aldrig varit utlånad förr. Hur ska det gå? När jag inte får ÄGA min matte och Terrorisera alla hundar här hemma.
Rapport kommer om en vecka. Tjoflöjt så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0