MOTIVATIONS-SPÅR

Sagt o gjort. Idag blev det raka motivationsspår som jag fick se när matte lade ut.  Sedan direkt påsläpp.
Oj, vad jag var taggad! Linan löpte ut med lagom motstånd. Jag markerade 1:a pinnen perfekt.
Tror ni inte att "Fröken Bråttom" = min matte, hade frestats att lägga en sträcka till.
Nu när det gick så perfekt ,så bestämde hon plötsligt att: "en sträcka till fixar min duktiga Annika"......Spåååår.
Jag fortsatte utan samma drag i linan. Kom till en vinkel som jag inte kunde lösa.- Där blev matte tvungen att sela av.
TJI, FICK HON!
Varför följde hon inte planen som hon hade tänkt ut?
Så blev hon tvungen att lägga ett nytt motivations-spår på eftermiddagen. Det löste jag förstås lika bra som det första. Ingen skada skedd. MEN ATT HON ALDRIG LÄR SIG, Klant-Tinka!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Härligt att du lär dig av dina misstag, Tinka!!! Heja Annika, visa matte hur hon ska göra! ;) Själv är jag just på väg ut och ska ta ett träningspass som omväxling... =D

2009-04-03 @ 10:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0