APPELLKLASS.

Ja, så var debuten avklarad. Det gick ju inte så bra som matte hade hoppats. Men jag tycker att jag gjorde en strålande insats. Jag spårade som en gud = 9 - 9 poäng. Jag låg plats.  Fastän Rottweilern, som låg emellan ÖNSKA och Lilla jag,
plötsligt började åla runt och gnugga sig i gräset. Men vi har tränat störning vi. = 10 - 10 p.
Så kom vi till budföring.......Vadå? Jag var mycket fokuserad på tävlingsledaren. Hon verkade trevlig. Mottagaren?
Den hade jag glömt.
Fot gjorde jag bra. Lite ojämn kanske?  Före = 0.  Ligg = 0.  Hopp = 0.  Ja,  vad begär ni? Jag kom i alla fall 6:a av 11 hundar. JAG ÄR JÄTTEBRA! Jag har bara en klantig matte, som har fått lite hemläxa.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Annika! Kör hårt med matte så grejar ni det nästa gång! :-)



Pia

2009-04-26 @ 22:58:28
URL: http://www.hoffar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0