GAMMAL HÄNDELSE

Här kommer en underbar bild från Hoffe-träffen vi hade i Tyresta By den 18:e Januari.

Fotograf: Gerts Natur & Kultur.

Vilken härlig dag det var. På bilden syns Julia och Linda Samson med Mini-Aussien Tiffany och Hoffen Elliegårdens Mexxi. Sedan syns Elin som har hoffarna: Chefka´s Way To Go och Carlifornia Girl. Susanne (vars man Gert var fotograf).
De har Swedhof´s DeSoto. I täten kommer förstås JAG med Tinka i släptåg. I bakgrunden syns en rar kille som hade en tik från Chefkas kennel + 2 Hoffeägare som jag inte minns namnen på. Men den ena hunden kom från Bergahoppets kennel.
Det var en brokig samling som träffades den här dagen. Jag vill göra det igen!
Men nu får jag längta till den 10 April. Då har Linda (Tikkas matte) ordnat ett HOFFE-HOPP för alla Lintroll som vill träffas och hoppa hinder tillsammans uppe vid ridskolan. Vi ska vara ett Paus-inslag i hästarnas hopp-tävling. För oss är det bara på skoj. Men för mig är det förstås på blodigt allvar. Se länk på hemsidan. Under NYHETER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0