LIV I LUCKAN.

Skönt, alla 7 mår finfint och Ällie är den perfekta valpmamman.
Förutom att hon är HUNGRIG!
Hon kan inte ligga kvar i lådan om jag diskar hundskålarna.
Det KAN ju vara mat på gång.

Igår när hon var så orolig för den lilla, som var sjuk.
Då STAL hon till o med mat!
Det är inte likt henne. Hon brukar putta på mig, titta på mig och på alla sätt
säga att hon SVÄLTER IHJÄL! Men att stjäla är inte hennes olat.

Men då kröp det i hennes kropp på alla sätt. Hon var frustrerad för att en av hennes valpar kved.
DÅ HOPPADE HON UPP PÅ SPISEN, OCH ÅT CRUELLAS MAT!

Jag kom på henne, som tur va.
Jag vill ju inte att hon ska komma tillbaka till Ulla med en massa olater........

I valplådan är det frid och fröjd.
Det är som om alla D-valparna har vaknat. Tittar sig omkring och säger:
"God Morgon Världen!"
Nu börjar den roligaste tiden med valparna.
Fortsättning följer........

Kommentarer
Postat av: Ulla (Mormor)

Skönt att det är liv i luckan och att allt är bra igen. Som "mormor" blir man väldigt orolig när någon blir sjuk och det känns väldigt tråkigt att lilla "Just D" inte finns kvar längre.

2010-11-19 @ 10:36:19
Postat av: Miriam

Åh, va tråkigt med den fina goa lille valpen. Skönt att höra att de andra verkar må bra.

Kram

2010-11-19 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0