JAG HAR LÄNGTAT!

Äntligen kom jag hem till "mina" valpar igen. Jag har varit på Uppfödarmöte hela helgen. Läs mer om det på "Tinkas Tankar".

Vad dom hade vuxit, på bara 2 dagar. Öronmusslan har utvecklats och ögonen har precis börjat glittra.
Nu är dom uppe på benen och kan nästan gå. Förflyttar sig gör dom, snbbt och kvickt.
Ällie bäddar lite utanför lådan när mjölken trycker på och hon inte kommer ner för att dom är överallt i lådan.

Stackars Ällie. Hon har en så fin omsorg om sina små valpar. Inte en gång har hon trampat
eller lagt sig på någon. Hon tvättar och donar med dom. Men att komma på plats kan vara svårt.

Hur som helst, har äntligen Ällies mage blivit bra. HURRA!
Hon äter som hon ska och allt ordnar sig. Snart kan man bara njuta.....
Idag kommer Ulla hit m kameran. Hoppas det blir några bra bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0