GÅR DET BRA?

NEJ! Alltid går det inte bra.......

I natt blev D6 = Just D,  sjuk.
Kl 02.00 upptäckte jag att han hade ont i magen. Han ville inte dia som de andra.
Jag tänkte, han är nog bara proppmätt.
Han spydde upp lite ystad mjölk.
Sen började han kvida. Jag försökte massera magen, då skrek han högt.
Hela natten försökte jag och Ällie göra allt vi kunde för att han skulle bli bra.
På morgonen insåg jag, att han skulle slippa lida mer.

På Åstakliniken tog dom emot oss direkt. Så avlivade vi honom.
Vad han led av, får jag aldrig veta. Magknip, tarmvred, kolik?????
Men magen var hemskt utspänd. 
Han somnade in Kl 07,30 idag.


D6 = Just D, lever inte längre.......

Det var den största av hanarna. En blond.
Så nu är hanarna bara 3 st. 1 blond, 2 smt.

Kommentarer
Postat av: Carin

Så trist för er, och man blir påmind om hur skört livet är. De små är så utsatta första tiden, så mycket som kan gå tokigt. Kram!

2010-11-18 @ 20:22:42
URL: http://tassamigos.se
Postat av: Eva

Nä vad tråkigt med lilla blonda hanen! :(

2010-11-18 @ 20:43:05
URL: http://www.terahof.se
Postat av: Usch, vad tråkigt.... hoppas att de andra blir bra i sina magar.

2010-11-18 @ 21:35:26
Postat av: Tina Azzar & Tarzan

Usch vad tråkigt..... hoppas de andra små blir bra i sina magar.

Kram

2010-11-18 @ 21:37:12
URL: http://www.hovawarttazzar.e
Postat av: Tina

Liten kille så sorgligt,LIVET är så skört, men skönt att han slipper ha ont nu.

R.I.P Just D

2010-11-18 @ 22:11:27
Postat av: Lisbeth o Cajsa

Vad tråkigt för er. Tyvärr blir man påmind ibland om att livet inte är så självklart. Hoppas att det är bra med dom andra. Kram!

2010-11-19 @ 09:21:59
Postat av: Jessica med Celine

Fy, vad tråkigt och så typiskt att det var den största! Men skönt för Ällie att hon får lugn i valplådan. Hoppas alla magar krånglat färdigt nu! Kram Jessica

2010-11-19 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0