5 VECKOR.

I fredags blev valparna 5 veckor! Jag måste verkligen lägga in nya bilder. Dom är SÅ fina. Kraftiga, välpälsade och framåt.

Marta: Var är bilderna? Det är ju ingen idé att jag får låna en kamera om bilderna aldrig kommer.....
Sen ska jag få låna den igen, för att fota dom en och en. Så tidigast om en vecka kommer nya bilder, hm.
Det är nog hög tid att jag köper en egen kamera.
Min förra har jag ju slagit sönder, klantiga Tinka.

Valparna växer och frodas. Dom är hungriga och vill leka med oss människor jämt.
Det här gänget är snälla, inte så hemskt vassa i tänderna än.
Men dom kampar och skakar med trasor och leksaker.

Dom äter bra och magarna fungerar som dom ska. Ällie är snäll och ställer upp som mjölkbar med jämna mellanrum. "Mormor Xi" och "Morbror Tyre" får titta och hälsa på valparna. Men Cruella (som just har upptäckt en hel låda full med levande "pipleksaker") hon får stryk av Ällie om hon upptäcker henne i närheten av valplådan.

Så Cruella smyger dit när Ällie inte ser. Så står hon utanför och pratar med valparna och gör lekinviter på utsidan av lådan. Det ser så roligt ut.......Men då kommer oftast Ällie farande, aj, aj, aj!

Kommentarer
Postat av: Eva

Du måste ju självklart skaffa en egen kamera så man kan följa underverken!

Ser fram emot mer bilder!

Eva

2010-12-12 @ 21:40:24
URL: http://www.terahof.se
Postat av: Pia

Ett tips: Lägg in en önskan till tomten om kamera !Du vet....det är jul snart. ;-)



kram

2010-12-12 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0