JA, DET BLEV BARA EN.

Får vi presentera:
LINTROLLETS  IZOR ,  smt hane född: 20140506
E:  L. ALLTID REDO
U:  L. CRUELLA DE VIL
 
Han fär förstås oändligt mycket mjölk, uppmärksamhet och omsorg av sin ömma mor.
 
Men hon har mycket mjölk som trycker på, och han är proppmätt och får lite magknip.
Om några dagar hoppas jag att mängden anpassar sig till efterfrågan.
 
Jag får hålla igen lite på maten till Cruella. Tvärt om mot var jag skulle göra vid en normalstor kull.
 
I morse när jag hade varit i stallet, såg det ut så här när jag kom hem.
 
Man blir alldeles kall.........  VAR är valpen?  Ser ni det svarta knytet i mitten?
 
Där sover IZOR i godan ro.
 
När jag försökte skapa lite ordning i bädden, såg jag att CRUELLA hade fixat en fin grop i alla tidningar.
Hon hade ju gjort en utmärkt lya. Med en grop för valpen att bo i.
Dom är så kloka dom där Hoffe-mammorna.
 
En ensam liten valp i den här stora bädden. Det kan inte vara bra.
 
 
 
När Cruella inte fick ha valpen i sin jordkula. Så fixade hon till bädden så här:

Kloka tikar.
 
Nej, nu ropar hon på mig igen. Måste avsluta.
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Jonsson

Ja, det är häftigt att se att instinkterna sitter så djupt i dom!! Fina, fina Cruella och hennes Izor! Längtar tills jag får träffa honom!!

2014-05-08 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0