TRÄNING.

LIZETTE och HIBISKUS tränar kontakt. ÄNTLIGEN! Träffades vi, som oftast tränar ihop. LENA med ARRAK, LIZETTE med BALOO och HIBISKUS och jag med mina hundar. Lizette la ett spår till Cruella. För att jag inte ska veta var vinklarna är och omedvetet påverka henne. DET VAR NYTTIGT! Precis de problem jag har haft på tävling avslöjades direkt! Tack Lizette! Nu vet vi vad jag ska träna på. INGA EGNA SPÅR! Resten av tiden jobbade vi lydnad. Alla utom Hibiskus och Cruella hade haft lite för långt jullov. Men Arrak och Lena kom igång i ett härligt fotprogram. Med bra focus, efter lite strul i början. Det är så härligt att ha såna träningskompisar. Vi ses på tisdag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0