LINTROLLSLÄGER.....

Tänk, hela Påsken ska ni få ägna er åt att träna hund. Tillsammans med ett helt gäng andra entusiaster. Jag är riktigt avundsjuk.
 
Min tanke var självklart att jag skulle vara med tillsammans med min HONUNG. Vi skulle verkligen behöva det.
 
Men så bestämde sig Husse = BENNY att ta ledigt och komma ner till Skåne en vecka runt Påsk. TYPISKT!
Varför krockar allt roligt jämt på samma gång? Han har inte varit här sedan maj 2013. jag vill verkligen visa honom allt fint som finns i Skåne.

Så jag var tvungen att välja........
Den här gången valde jag att umgås med familjen. Man måste ta vara på sina nära och kära.
 
Jag hoppas ni alla har förståelse för mitt val.
 
CRUELLA och jag.
 
Vi önskar er alla ett toppenläger i Kloten. Jag hoppas vi ses till RM i Södertälje. september 2014.
Men innan dess ska vi ha MH för G-kraftskullen och Huliganerna!
 

Kommentarer
Postat av: Annci L med Faxe

Hurra Hurra för F-kullen idag.
Dom blir 2 år idag o nu ska vi fira Faxe. Kram Annci

2014-04-11 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0