DET ÄR MYCKET NU.......

Det är så roligt med alla resultat som bara väller in.  Ni är så duktiga, alla våra flitiga valpköpare, runt om i Sveriges land.
Mitt bekymmer är bara att jag inte hinner uppdatera, lika snabbt som resultaten väller in.
 
Ett angenämt bekymmer. Men hur löser jag det?
Om ni ser att jag har missat någon merit? Var snäll och påminn mig.
.......................................................................................................
 
När hon var liten blev hon fort trött.
 
HONUNG, hon är en robust tös. med en stark vilja och mycket kamp. Hon är härlig att jobba med. En riktig glädje i mitt liv.
I morgon är det dags för "Skånegänget" att träna ihop igen. SPÅR på Revinge hed. Det ska bli kul.
 
Numera ger hon gärna mamma Cruella en omgång i gyttjebrottning. Idag fyller H-kullen 6 månader.
GRATTIS alla "Huliganerna"!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Löfven

hahahaha, ja det är på en blond som man ser att dom älskar gyttjebrottning!
kram

2013-09-24 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0