UTSLAGNA?

Det är nog bara tillfälligt. Men just nu vilar bägge Hoffarna. Skönt!
CRUELLA. .
HONUNG, inte helt utslagen. . Men lite uppletande på kvällskvisten kan göra underverk. Jag har jobbat en stor del av dagen. Vad gör man då med en mycket aktiv valp. Jo man går ut på ett stort fält. Gör uppletande korridorer och gömmer små, små saker. Dom jobbade bra bägge två. Men klarast lysande stjärna är HONUNG. Hur hittar man ett avklippt "finger" från en handske????? På en stor stubbåker i mörker? Jo, med en HONUNGS-NÄSA. DUKTIG VALP! Nu är det slut på friden. Jag får en slemmig strumpa upptryckt i ansiktet. Hon vill byta till sig maten. Dags att fixa. Nu välter hon kompostgallret för att visa var mattunnan står. Jag tycker nog att hon pratar ganska tydligt med mig. .

Kommentarer
Postat av: Tina Wagnås

Det ser ut som här hemma - sötisar <3

2013-11-04 @ 16:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0