BUS - UNGE!

Visst är dom jobbiga unga Hoffar?  Dom kan liksom inte låta bli.
 
Allt man kan tänka sig att dom inte bör röra. JUST DET hittar dom.
T. ex. Jag stängde in mina hundar (eftersom dom inte riktigt är lovliga att ha med på jobbet) i en tvättstuga......
Där finns en svart sopsäck som jag inte hade upptäckt.
 
Men det gjorde förstås HONUNG. Oj, vad mycket skoj det fanns i den!
Bitar av gips. Gamla brädor och massor av sågspån!
 
Det var inte så kul för mig, att städa efteråt.
 
Bättre att hon är utomhus........
Mina arbetskamrater har just köpt 55 plantor som ska planteras............
Det vill HONUNG hjälpa till med. INGEN BRA IDÉ!
Nu finns det bara 53 plantor kvar. Hoppas dom inte märker något. Eller hur?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0