VILKEN HELG!

Intensiv, är bara förordet. Det var fullt upp från kl 19.00 torsdag kväll.
Vilka Hoffar har jag träffat?
Först och främst,  mina egna underbara hundar:
LILLA X (som har en stor tumör i ett bakre juver).  Hon ska opereras den 5/3. Håll tummarna!
ÄVENTYR. Han var i fällning. Så Annika o jag jobbade hårt med att frisera honom och de andra med.
CRUELLA. Som är dräktig!
Sen kom ULLA och LENA förbi med  ÄLLIE, valpen GOZA och "MESSI". En blond skönhet från Terahofs kennel. 
 
Fredag: Långpromenad i skogen. Sen till Täby för att skotta MH-banan. Där träffade jag BOSS och DIMMA från Tassamigo´s Kennel.
 
Lördag: MH med Swedehofs Hummer, Joss, Journey och Jumper. Mytologins Yleos och 3 Lintroll:
ELI, ELO och ELD.
Där träffade jag även   BLIXTRA, FRISCO, FNITTRA och ÄTTIKA.  Förutom flera andra Hoffar, som också var där. Bl.a. 2 barnbarn till Äventyr.
Det var en gråkall, isig dag. Men vilka hundar man fick se. Vilka roliga människor som var där.
TACK till alla, som gjorde testen möjlig.
 
Söndagen var lugnare. Lite privatträning med Andreas och FNITTRA. Sen en härlig utflykt med familjen till GÅLÖ.
Ja, det var en toppenhelg helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0