ISKALL PROMENAD.

 
Det går fortsatt bra för LILLA X. Hon är pigg och glad. Dessutom klarar hon sig bra utan smärtstillande medicin. Den fick hon diarré av. Så den måste dom sluta med.
 
Det här är CRUELLA. Ser ni den där lilla svarta pricken där borta?
Det är Ylvas hund, LINA. En Amerikansk Cockerspaniel.
 
Jag har hand om henne just nu. Hundarna gillar varandra. Här uppvaktar LINA, CRUELLA.
Men ni ser vad det blåser i pälsarna.
Det var en iskall, stormig dag idag. Kylan gick igenom märg och ben.
 
Men Cruella njöt av skarsnön, som ligger kvar.
 
 

Hundar har en underbar förmåga att njuta av nuet. Jag önskar man kunde vara så spontan själv.
Ha en skön vårvinter alla!
 
.

Kommentarer
Postat av: Patricia

En sån goig tjockis.. säkert många goingar där inne :-)

Svar: Ja, jag tippar på 6 - 8. Jag vill inte ha 10!
Ingrid Carlsson

2013-03-10 @ 08:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0