HONUNG PÅ HOPPTÄVLING.

Idag fick HONUNG följa med på sitt livs första hopptävling. YLVA skulle tävla med sin 4-åriga häst  LATINO IV.
 
Det är ju så vårt liv ser ut. Hit och dit med transporten på. Alltid nya platser med hästarna. Det är bara för hundarna att hänga med.
 
Spännande miljö för en liten valp. Högtalare, musik och speakerröster.
 
Nyfiket betraktade hon de hoppande hästarna..........
 
Men sen blev hon VÄLDIGT trött. Hon sov djupt resten av tävlingsdagen.
 
SÅ SÖT!
 
Jag hade alldeles glömt bort hur mycket folk älskar BLONDA valpar.
Jag har vandrat runt med många valpar de senaste åren. I folksamlingar för att miljöträna dom. Då har jag funderat över att folk är så nonchalanta.
Att de små liven inte väcker varmare känslor i förbipasserade. Jag har uppfattat att människorna är så stressade att de inte hinner se de små liven.
 
Desto mer förvånad blev jag idag.
När folket omkring oss föll i trans över den underbart ulliga, mjuka och söta valpen???????
Hänger det ihop med färgen?
 
.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin Norberg

Nämen Tinka har du någonsin funderat över det . klockrent .. Finns ingen som kan motstå en blond ...:)

2013-06-11 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0