UNDERBAR VÅR!


BLIXTRA i blåsippsbacken.
TACK TINA! Vilken underbar bild!

Jag önskar er alla, varma vårhälsningar.

Ikväll var det ljummet i luften. ÄTTIKA kom och hälsade på.
TACK PETER och LINDA!

Det är så spännade att följa hennes mage, som växer.
Att det är valpar därinne, tvivlar jag inte på.
Frågan är bara hur många??????


Foto: P.Åkerlund.
Nästa vecka ska hon flytta hit. Nu har nedräkningen börjat!

Jag tog DUNDERKLUMPEN och LILLA X med mig, och följde med Peter och Linda på kvällspromenaden.

Tänk vad bra det har gått med "Oscar". Nu kunde han träffa nya hundar, både stora och små, och visa respekt mot en liten ilsken Jack Russeltik.

HEJA INDRA! Dig kan man lita på. Du sätter alla stora grabbar på plats!

Han drog fortfarande som en bandit. När dom andra är lösa och han i koppel. Men det är en vanesak.
På hemvägen var det bara "Xi" och han. Då gick det riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0